Käytiin tänään kimppareissussa taas Kuttukuussa lammas- ja vähän vuohihommissakin. Mukana Riikan kanssa Aika sekä Morra, ja Heidi ja Elsa. :)

Aloitettiin Taimin kanssa pyöröaidassa, kokeiltiin sitäkin, että minä menen eteen. Vaikea siitä sanoa itse mitään, vähän se varmisteli taas, ja kun minä olin edessä, hyppi Sinikkaa vasten takaa. Itsellä on kyllä paljon opeteltavaa, jotta liikkuvat osat saisi paikoilleen edes jotenkin päin. :D Peruutus, keppi, koira, lampaat, aitaus, lampaat, koira, keppi, peruutus.

Isossa aidassa menin Taimin kanssa takana, ja muutama aika kiva pätkä tuli jo rohkeasti. Uhittelevaa lammasta se ei kavahtanut, otti vähän haukusta voimaa hommaan siinä kohtaa. Loppua kohden se kuitenkin alkoi taas enemmän varmistella, tai mitä se sitten onkaan, kun hyppii takaa minua vasten. Ignooraus ei auta, mutta ei ehkä kannustuskaan. Tuntuu, että sillä on joku pieni ristiriita tai että se ei ole varma, mitä minä siltä odotan, ja se tulee varmistelemaan. Mutta sitä on kiva tässä katoa, alkaako varmistua kertojen myötä, ja mihin suuntaan lähtee.